Prednáška

Sila archetypov a emócií

Ako archetypy a emócie ovplyvňujú naše bežné životy


Pondelok, 4. júla 2022 
od 14:00 do 15:30 hod
Komunitná kaviareň CoffeeShopa Limbach
Vstupné dobrovoľné
Odporúčam prísť skôr, aby ste si stihli vybrať aj niečo dobré pod zub:-)
Hrdina nebo psanec (jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů)
Hrdina nebo psanec (jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů)

Kto alebo čo riadi dianie v spoločnosti? Je lepší rebel, čo všetko rúca, múdry učiteľ, úspešný podnikateľ, zabávač, hrdina alebo obetavý samaritán? Komu venuje spoločnosť viac pozornosti a prečo? Ako sila archetypov ovplyvňuje naše osobné životy a ako ju využíva marketing a sociálne siete? Čo je sloboda a rovnováha a je to vôbec možné dosiahnuť v súčasnom svete?  

Ak vás zaujímajú podobné otázky, tak príďte na stretnutie a povieme si o tom viac. Z praxe... nie z učebníc:-)


13 rokov svojho života som venovala prieskumu trhu, mäkkým aj tvrdým dátam a hľadaniu motivátorov ľudského konania... aby veľké aj malé firmy rástli, spoločnosť prosperovala a ľudia sa mali lepšie. 

Pracovné vyhorenie, dotyk so smrťou mojich rodičov, život s koňmi a deťmi, moja filozofická povaha aj pár životných kotrmelcov, ma však prinútili hľadať ešte hlbšie.

Pátrala som v sebe i vonku... prečo je na svete stále viac a viac vecí, liekov a technológií, ale čoraz menej šťastných ľudí i diverzity v prírode? Čo sa to stalo s Rajom na Zemi? 

Objavila som pár súvislostí a rada by som sa o ne podelila.

Cítim totiž, že nie som sama, kto vidí "za horizont" stavu súčasného sveta. Nie je veru veľmi potešujúci: narastá stres aj počty chorých a nešťastných ľudí.... klimatická, ekologická, ekonomická aj spoločenská a hospodárska kríza je čoraz viditeľnejšia a dramatickejšia. 

Napriek tomu stále ešte verím, že sa s tým dá čosi robiť aj vedome a nielen čakať "ako sa to vyvinie"! Len o tom musíme hovoriť otvorene, debatovať a konať... každý tak, ako to cítime... a prepájať poznanie navzájom. Musíme sa naučiť spolupracovať a prepájať "soft and hard data", ekonomiku s prírodou, vedcov s farmármi, ľudí so zvieratami, ducha s hmotou, mužskú energiu so ženskou... a to na všetkých úrovniach spoločnosti, počnúc vlastnými životmi.

Toto stretnutie je môj príspevok do skladačky života, v snahe uchopiť celok zvnútra a prispieť k obnove rovnováhy... priniesť súvislosti do vnímania "moci". Nech nie je moc len na jednej strane "mocných".

Rozpoviem vám príbehy z praxe, kde to všetko môžete uvidieť a čo s vami zarezonuje, budete môcť využiť vo svojom vlastnom živote, či napokon aj v práci. 


O čom bude táto živá INŠPIROVŇA?

Okrem toho, že strávite čas v príjemnej spoločnosti a inšpiratívnom prostredí unikátnej limbašskej "šopy", s dobrou kávou, koláčikom či inou dobrotkou, dozviete sa aj

  • prečo som vymenila marketingový biznis za kone a prácu v kaviarni?
  • čo sú archetypy a prečo sa nimi zaoberať... ako nám vedia pomôcť v bežnom živote?
  • základný prehľad 12 archetypov podľa Junga (Margaret Mark a Carol S. Pearson)
  • v čom spočíva "mágia marketingu", resp. ako s archetypmi pracuje marketing a sociálne siete a aký to má vplyv na spoločnosť, svet, klímu a naše osobné životy? 
  • čo znamená sloboda, rovnováha a "vedomý život" v reálnom živote? 
  • ako vieme archetypy a emócie s nimi spojené využívať pre osobné, firemné aj spoločenské blaho?
  • debata

Teším sa na vás, vaše otázky aj príspevky k téme!

Prihlasovanie cez formulár - nájdete nižšie.

Daniela Tejkalová 

Filozofka, transformačná koučka, rozvojová hipoterapeutka... a v súčasnosti aj baristka... ale aj ex-qualitiative researcher, market research manager and customer experience specialist. 

  • Počas svojej kariéry (1998-2015) som pracovala s mnohými odborníkmi a manažérmi z oblasti prieskumu trhu, marketingu, stratégie, reklamy a médií na malých aj veľkých projektoch pre rôzne firmy a značky,  napr. Coca Cola, Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone, Henkel, Figaro/Mondelez, SmithKline Beecham, Pilsner Urquell, Trend, Pravda, Telekom, Orange, France Telecom, Renault, Pivovar Šariš, IDC Holding, Siemens, Accenture, VÚB, Wiktor Leo Burnett, Istropolitana Advertising, Vaculik, MUW Saatchi & Saatchi.
  • Stretla som tých najlepších z najlepších, aj bežných "konzumentov" a som za tú skúsenosť nesmierne vďačná. Naučila som sa veľa o živote ľudí, na čo by som pri čítaní kníh, ani pri štúdiu psychológie či filozofie, veru neprišla:-) Príde mi škoda sa o to nepodeliť, pretože to niekomu inému môže doplniť mozaiku pohľadov na svet a dianie okolo nás.

Nemôžete sa prednášky zúčastniť alebo sa chcete stretnúť skôr individuálne, inokedy či pri koňoch?

Dajte vedieť cez formulár nižšie a nájdeme riešenie. Toto sú ďalšie možnosti:


Individuálna konzultácia - Môj archetyp a jeho využitie v praxi 

Osobný profil a životný / biznis koučing - online dotazník a online konzultácia 90 minút/60 eur, osobné stretnutie 90 minút/80 eur.

  • Ktorý archetyp je môj hlavný a ako ho môžem využiť v osobnom živote? 
  • Ako môžem využiť archetyp v mojej práci alebo biznise?
  • Budovanie značky, marketing - základné odporúčania pre stratégiu značky (viac dohodou).


Seminár na farme - TU A TERAZ: archetypy a emócie - naživo s koňmi 

Sobota 9. júla alebo 23.júla 2022, od 10 do 17 hod, vstupné 130 eur, Borová (pri Trnave)

  • Prehľad základných archetypov a emočných systémov, ktoré "riadia" naše životy
  • Kedy a ako pracovať s archetypmi a emóciami v bežnom živote tak, aby nám slúžili?
  • Čo znamená žiť "vo vlastnom strede"?
  • Ktorý archetyp je "môj"... čoho mám veľa/málo a ako to môžem zmeniť?
  • Kto som? "Rozhovor s koňmi"... aktivity s asistenciou koní
  • Čas pre seba - kontemplácia a relax pri koňoch
  • - viac info o seminári  "Tu a teraz... s koňmi"

Nechce sa vám stretávať, ale radi hladáte odpovede na rôzne otázky? 

Prečítajte si článok (nielen) o rozume, emóciach a marketingu v mojom Blogu:

Prihlasovanie

Vyplňte prosím všetky potrebné údaje a ja sa Vám čo najskôr ozvem späť.