Nechajte sa inšpirovať
Nerada vravím ľuďom, čo majú robiť. Verím, že každý má tú najlepšiu odpoveď sám v sebe.
Každý máme iné skúsenosti a zdroje (vnútorné aj tie vonkajšie), sme aj v inej "fáze vývoja" a potrebujeme niečo iné pre svoj rast, radosť a šťastie. Preto radšej využívam otvorené otázky, ktoré vás samé dovedú k vašej odpovedi. Niekedy sa však vyskytne aj situácia, kedy sa vám môže zísť aj môj osobný pohľad na vašu situáciu. Vtedy využívam aj moje vlastné životné skúsenosti - ako INŠPIRÁCIE pre vaše ďalšie dni.
Aké témy dôverne poznám?
Keď sa chcete poradiť alebo vedieť, ako veci ne-robiť, nechajte sa inšpirovať skúsenosťami iných, no nezabudnite napokon počúvať hlavne seba. Každá skúsenosť alebo rada iných vám môže len otvoriť dvere a poskytnúť informáciu pre vaše ďalšie rozhodovanie.
S nasledovnými témami mám osobnú skúsenosť a môžeme, ale nemusíme, ich pri konzultácii využiť. Dávajú mi však možnosť úprimného súcitu, pochopenia a pokory k situáciám druhých. Niečo sa dozviete aj v mojom BLOGu.
- choroby a rakovina v rodine, smrť milovaných rodičov a blízkych
- partnerské a rodinné trampoty, rozvod, rozchod, striedavá starostlivosť, výchova detí, eko-bio mama
- zmysel života, poslanie a plnenie snov
- vyhorenie v práci, životná zmena, začiatok podnikania
- nízke sebavedomie a pocit obete
- hľadanie emočnej stability
- ne-efektívna komunikácia
- ne-ustrážené osobné hranice
- život s koňmi, farmárčenie
- útek "z matrixu" a jeho dopady
- zariaďovanie interiérov a vysnívané bývanie v meste aj v prírode
- písanie blogov a kníh, vydávanie kníh a e-bookov
- ne-etický marketing (viď nižšie)
Koľko stojí konzultácia?
CENA za 60 minút: online konzultácia - 25 eur, osobná konzultácia - 35 eur.
Chcete sa niečo spýtať alebo sa rovno objednať? NAPÍŠTE MI.
Máte svoju "biznis tému"?
Ponúkam vám mojej skúsenosti ak potrebujete:
- pomôcť s textami (copywriting),
- urobiť plagátik (Canva Pro),
- navrhnúť web (Webnode) alebo skonzultovať ten váš,
- chápať skutočné potreby zákazníkov,
- urobiť kvalitatívny prieskum (nájsť odpovede na otázky "ako" alebo "prečo"),
- odporučiť komunikačnú stratégiu,
- skonzultovať smerovanie (positioning) značky (napr. podľa archetypov),
- či získať inšpirácie ako ďalej v biznise?
NAPÍŠTE MI a zistíme, či nájdeme prienik našich zámerov a možností alebo vám odporučím iných vhodných profesionálov. Biznis témam sa venujem už len okrajovo. Zameriavam sa na etický marketing a customer experience a na témy, ktoré so mnou plne rezonujú.
CENA: dohodou podľa rozsahu práce.
Z čoho čerpám?
16 rokov v marketingu (prieskum trhu a customer experience) pre nadnárodné korporácie aj menšie firmy, vlastný eshop, vlastné weby (cez WEBNODE) a rozbeh podnikania aj občianskeho združenia (OZ Čarovné kone). Viac v záložke O mne / BIO a na stránke ECOVEA.
"Spojenie je začiatok, stretávanie je pokrok a spolupráca je úspech."
Henry Ford
