Nechajte sa inšpirovať


Nerada vravím ľuďom, čo majú robiť. Verím, že každý má tú najlepšiu odpoveď sám v sebe. 

Každý máme iné skúsenosti a zdroje (vnútorné aj tie vonkajšie), sme aj v inej "fáze vývoja" a potrebujeme niečo iné pre svoj rast, radosť a šťastie. Preto radšej využívam otvorené otázky, ktoré vás samé dovedú k vašej odpovedi. Niekedy sa však vyskytne aj situácia, kedy sa vám môže zísť aj môj osobný pohľad na vašu situáciu. Vtedy využívam aj moje vlastné životné skúsenosti - ako INŠPIRÁCIE pre vaše ďalšie dni.  

Aké témy dôverne poznám?

Keď sa chcete poradiť alebo vedieť, ako veci ne-robiť, nechajte sa inšpirovať skúsenosťami iných, no nezabudnite napokon počúvať hlavne seba. Každá skúsenosť alebo rada iných vám môže len otvoriť dvere a poskytnúť informáciu pre vaše ďalšie rozhodovanie.

S nasledovnými témami mám osobnú skúsenosť a môžeme, ale nemusíme, ich pri konzultácii využiť. Dávajú mi však možnosť úprimného súcitu, pochopenia a pokory k situáciám druhých. Niečo sa dozviete aj v mojom BLOGu.

  • choroby a rakovina v rodine, smrť milovaných rodičov a blízkych
  • partnerské a rodinné trampoty, rozvod, rozchod, striedavá starostlivosť, výchova detí, eko-bio mama
  • zmysel života, poslanie a plnenie snov
  • vyhorenie v práci, životná zmena, začiatok podnikania 
  • nízke sebavedomie a pocit obete
  • hľadanie emočnej stability
  • ne-efektívna komunikácia
  • ne-ustrážené osobné hranice
  • život s koňmi, farmárčenie
  • útek "z matrixu" a jeho dopady
  • zariaďovanie interiérov a vysnívané bývanie v meste aj v prírode
  • písanie blogov a kníh, vydávanie kníh a e-bookov
  • ne-etický marketing (viď nižšie)

Koľko stojí konzultácia?


CENA za 60 minút: online konzultácia - 25 eur, osobná konzultácia - 35 eur.

Chcete sa niečo spýtať alebo sa rovno objednať? NAPÍŠTE MI.

Máte svoju "biznis tému"? 

Ponúkam vám mojej skúsenosti ak potrebujete: 

  • pomôcť s textami (copywriting),
  • urobiť plagátik (Canva Pro),
  • navrhnúť web (Webnode) alebo skonzultovať ten váš, 
  • chápať skutočné potreby zákazníkov,
  • urobiť kvalitatívny prieskum (nájsť odpovede na otázky "ako" alebo "prečo"), 
  • odporučiť komunikačnú stratégiu, 
  • skonzultovať smerovanie (positioning) značky (napr. podľa archetypov),
  • či získať inšpirácie ako ďalej v biznise? 

NAPÍŠTE MI a zistíme, či nájdeme prienik našich zámerov a možností alebo vám odporučím iných vhodných profesionálov.  Biznis témam sa venujem už len okrajovo. Zameriavam sa na etický marketing a customer experience a na témy, ktoré so mnou plne rezonujú. 

CENA: dohodou podľa rozsahu práce.

Z čoho čerpám?

16 rokov v marketingu (prieskum trhu a customer experience) pre nadnárodné korporácie aj menšie firmy, vlastný eshop, vlastné weby (cez WEBNODE) a rozbeh podnikania aj občianskeho združenia (OZ Čarovné kone). Viac v záložke O mne / BIO a na stránke ECOVEA.

"Spojenie je začiatok, stretávanie je pokrok a spolupráca je úspech."

Henry Ford

Chcete sa poradiť?