Marketing poradňa
Chyťte rozumom srdcia svojich zákazníkov

Čo potrebuje zákazník?
Viete, čo potrebujú vaši (potenciálni) zákazníci? A viete, čo potrebujete vy? Ak áno, tak ten zvyšok vie za vás urobiť aj stroj.
V dnešnej digitálnej ére, je pomoc umelej inteligencie neoceniteľná. Prepočíta, napíše, nakreslí aj pošle za vás na trh toľko informácií aj emócií, koľko by človeku trvalo veky. A vie to robiť dobre.
Niektoré veci však stále zostávajú (a dúfam aj zostanú) čisto na ľuďoch - vciťovať sa do potrieb (emočných, fyzických, mentálnych, spirituálnych), premýšľať v súvislostiach, využívať intuíciu a rozhodovať sa.
Chcete vedieť viac? Porozprávajme sa o tom:-)
Marketing (nielen) pre začiatočníkov
Marketing je veľmi široký pojem a môže zahŕňať prípravu obalových materiálov, reklamných textov, vizuálov a videí, organizáciu eventov a vedenie mediálnych kampaní. Zahŕňať môže aj marketingový prieskum trhu, dátové analýzy, vývoj produktov, CRM (Customer Relationship Management) a CX (Customer Experience), záleží od veľkosti a zamerania firmy.
Ak si prečítate poučku, tak aj tak vždy "Hlavným cieľom marketingu je pochopiť a uspokojiť potreby a priania cieľových zákazníkov lepšie ako konkurencia."
Ako to ale robiť "lepšie ako konkurencia"? Alebo ako nemať konkurenciu? Tak presne v tom tkvie mágia dobrého marketingu. Nie je to len o tom sledovať trendy, makať a predvídať, ale hlavne premýšľať, využívať intuíciu a zároveň mať schopnosť vcítiť sa do potrieb trhu. Tak môžete byť v správnom čase na správnom mieste, správnym spôsobom. Ak to firma robí dobre, pretrvá dlhšie ako dekádu.

Keď sa obzriem späť, tak vlastne všetky firmy, pre ktoré som pracovala, marketing robiť vedeli. Až tak dobre, že som na pár rokov na marketing aj zanevrela a ušla som na 8 rokov na farmu. Lenže... dnes potrebuje marketing aj malá eseročka, živnostník či neziskovka. Nie je už výsadou len tých veľkých. Tak som k nemu vrátila a zistila som, že ma stále baví.
Z čoho čerpám? Z praxe kvalitatívnej prieskumníčky hľadajúcej "insights", manažérky prieskumu trhu a špecialistky na zákaznícku skúsenosť. Spolupracovala som na prieskumoch trhu alebo aj príprave marketingovej stratégie pre firmy ako Coca-Cola, Pilsner Urquell, Figaro, Siemens, Procter & Gamble, Trend, Pravda, Telekom, Orange, OVB, ako aj pre malých podnikateľov.
Stretla som a stretávam množstvo úžasných ľudí, môžete byť medzi nimi aj vy:-)
Čo vám poradňa ponúka
- príležitosť pozrieť sa na váš trh a značku z nových uhlov pohľadu
- tipy na zlepšenie prezentácie (osobnej) značky na trhu
- inšpirácie pre mapovanie a zlepšovanie zákazníckej skúsenosti (CX a UX)
Pre koho je marketingová poradňa určená
Pre podnikavých ľudí, manažérov a firmy, ktorí chcú zlepšiť svoje postavenie na trhu a hľadajú "insights" alebo nový uhol pohľadu na svoje podnikanie i prezentáciu na trhu.
Pre koho nie je poradňa vhodná
Program nie je určený pre podnikateľov, ktorí čakajú riešenia na kľúč, tvorbu webu, SEO optimalizáciu, prípravu propagačných materiálov, nastavenie a sledovanie Google Analytics, spravovanie sietí a pod.
Obsah a cena programu
- individuálne online stretnutia
- cena - dohodneme vopred po úvodnej bezplatnej konzultácii
To, čo pomáha ľuďom, pomáha biznisu.
Leo Burnett